Hoe schrijf je in? (speelpleinen, sportkampen, activiteiten, buitenschoolse kinderopvang, …)

Gebruikstips (voor je start)

  • Kijk je profielgegevens (enkele dagen voor het verkoopmoment) even na en pas aan indien nodig. Heb je nog geen account? Check dan zeker volgend stappenplan: https://www.kapellen.be/hoe-maak-je-een-account-aan.
  • Gebruik Google Chrome als internetbrowser. Het gebruik van de internetbrowser Internet Explorer raden we af.
  • Gebruik de actieknoppen in het scherm (DOORGAAN, TERUG NAAR LIJST, …). Bij gebruik van de terugkeertoets (<=, links bovenaan in je browser) kunnen we niet garanderen dat je tickets in je winkelmandje blijven.

stap 1

Je meldt je in de webwinkel aan met je gebruikersnaam en wachtwoord.

stap 2

Nadat je je hebt aangemeld, klik je in de webwinkel op activiteiten of zwembad.

stap 3

Kies een activiteit en klik op de titel. In het volgende scherm klik je ter bevestiging op INSCHRIJVEN.

stap 4

Selecteer vervolgens de kinderen die je voor een bepaalde activiteit wil inschrijven en klik op VOLGENDE. (Hier kan je ook nog een nieuw gezinslid toevoegen, mocht dat nog nodig zijn.)

Voor sommige activiteiten volgt er dan een scherm waarop je opties kan selecteren (bv. welke dagen of welke prijscategorie). Selecteer de opties die je nodig hebt, en klik op VOLGENDE.

stap 5

Je krijgt vervolgens een overzicht van je inschrijving. Klik op de knop IN WINKELMANDJE.

stap 6

Je krijgt in dit scherm een overzicht van de inhoud van je winkelmandje. Nu heb je twee keuzes.

  1. Of je winkelt verder en klikt op VERDER WINKELEN. (Kies je voor VERDER WINKELEN herhaal dan stap 3 tot en met 5 tot je alle activiteiten hebt gereserveerd.)
  2. Of je wil de gereserveerde activiteiten afrekenen: dan klik je op AFREKENEN.

stap 7

Klik op BETAAL ONLINE MET OGONE en volg de instructies. Hiervoor heb je je bankkaart en een kaartlezer of smartphone met bank-app nodig!

(Meer info over de online betaling en Ogone vind je hier.)

Is je betaling mislukt en krijg je de melding dat je al ingeschreven bent en dit niet opnieuw kan doen? Dan kan het zijn dat je inschrijving gereserveerd is in een wachtrij. Hiervoor neem je best contact op met het vrijetijdsloket via 03 670 29 91 of uit@kapellen.be. Hierbij is het aangewezen dat je een foto (print screen) neemt van de foutmelding.

stap 8

Als je hebt betaald, is je reservatie meteen definitief.

Na betaling krijg je een bevestigingsmail met een overzicht van je reservatie. Het inschrijvingsbewijs vind je in bijlage van de mail. Dit moet je niet afprinten.

Je kan je tickets ook via je webwinkelprofiel terugvinden: mijn profiel > historiek en overzichten > mijn activiteiten.