Aan de onthaalbalie van het Administratief Centrum kan je - ook op woensdag- en donderdagnamiddag (als de gemeentelijke diensten uitsluitend op afspraak werken)! - onder meer terecht voor:

  • algemene informatie
  • het kopen (en omruilen) van afvalstickers en -zakken
  • het afhalen van je nieuwe rijbewijs of nieuwe reispas
  • toeristische brochures
  • postkaarten en -zegels
  • het afhalen van bewijzen, attesten, uittreksels en documenten die je had aangevraagd bij de dienst Burgerzaken
  • inschrijvingen voor infoavonden, wandelingen, jubilarissen, …
  • het omwisselen van je vuilniscontainers (als je een andere maat wil)
  • de aanschaf van een identiteitskaartlezer
  • het aanvragen van nieuwe pin- en puk-codes voor je identiteitskaart
  • het aanvragen van model goed gedrag en zeden, Model 1 en 2 (strafregister)
  • een stratenplan, afvalkalender, stickertjes ‘geen reclame’ voor op jouw brievenbus, …
  • reistoelating
alert-box-close-text

gemeentediensten op afspraak

Om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, kan je momenteel uitsluitend op afspraak terecht bij de gemeente. Enkel het onthaal van het Administratief Centrum is normaal geopend.
 
Bij een bezoek aan onze diensten, draag je altijd een mondmasker. Zo bescherm je onze medewerkers, andere bezoekers en jezelf.
 
Een afspraak maken doe je bij voorkeur online, maar kan bij een aantal diensten ook telefonisch.

Voor de producten van de dienst Burgerzaken kan je UITSLUITEND online een afspraak maken!

Als je naar een ingeplande afspraak komt, vragen we om zo kort mogelijk bij je afspraaktijd te arriveren. Respecteer anders zeker de sociale afstand én wacht eventueel even buiten op jouw beurt.

Bedankt voor je begrip.