Aan de onthaalbalie van het Administratief Centrum kan je - ook op woensdag- en donderdagnamiddag (als de gemeentelijke diensten uitsluitend op afspraak werken)! - onder meer terecht voor:

  • algemene informatie
  • het kopen (en omruilen) van afvalstickers en -zakken
  • het afhalen van je nieuwe rijbewijs of nieuwe reispas
  • toeristische brochures
  • postkaarten en -zegels
  • het afhalen van bewijzen, attesten, uittreksels en documenten die je had aangevraagd bij de dienst Burgerzaken
  • inschrijvingen voor infoavonden, wandelingen, jubilarissen, …
  • het omwisselen van je vuilniscontainers (als je een andere maat wil)
  • de aanschaf van een identiteitskaartlezer
  • het aanvragen van nieuwe pin- en puk-codes voor je identiteitskaart
  • het aanvragen van model goed gedrag en zeden, Model 1 en 2 (strafregister)
  • een stratenplan, afvalkalender, stickertjes ‘geen reclame’ voor op jouw brievenbus, …
  • reistoelating
Sluiten

gemeentediensten op afspraak

Plan je een bezoek aan één van onze diensten? Maak dan vooraf een afspraak. Dat kan online of telefonisch. Voor de dienst Burgerzaken kan dit enkel online. Heel wat documenten kan je eenvoudig aanvragen via het e-loket, zonder langs te komen. Bij het onthaal van het Administratief Centrum kan je wel gewoon terecht tijdens de openingsuren.