De gemeentediensten werken exclusief op afspraak. Op die manier hoef je nooit meer aan te schuiven aan onze balies en kunnen onze medewerkers zich optimaal voorbereiden op jouw bezoek. Win-win dus! Aan de onthaalbalie van het Administratief Centrum kan je voor een aantal zaken wel terecht zonder afspraak. 

Een afspraak maken kan online (of via 03 660 66 00).
Voor de dienst Burgerzaken kan je enkel online afspraken maken, voor de balie Ruimte & Wonen kan dat enkel telefonisch.

misschien hoef je helemaal niet langs te komen ...

Voor heel wat attesten, aktes, uittreksels en bewijzen van de dienst Burgerzaken, hoef je de verplaatsing naar het Administratief Centrum niet te maken. Een afspraak maken is dus niet nodig: via het e-loket ontvang je het gevraagde document in je mailbox. In een aantal gevallen gebeurt dat al enkele minuten na de aanvraag. Voor andere documenten is ‘menselijke’ tussenkomst wel nog nodig en ontvang je het gevraagde document na enkele werkdagen.

Je vindt deze via het e-loket. Je logt daar in met je digitale identiteitskaart of de app ItsMe. 

wanneer je toch langskomt ...

Als je naar een ingeplande afspraak komt, vragen we om zo kort mogelijk bij je afspraaktijd te arriveren. Respecteer de fysieke afstand en ontsmet je handen. Bij een bezoek aan onze diensten, draag je altijd een masker dat neus, mond en kin bedekt. Zo bescherm je onze medewerkers, andere bezoekers en jezelf.

Bedankt voor je medewerking!