gepubliceerd op donderdag 1 februari 2024 11.30 u.
Sinds vandaag, 1 februari, worden de openingsuren van de onthaalbalie van het administratief centrum (Bruggeske 1) uitgebreid.

Voortaan kan je er doorlopend terecht op maandag en woensdag.

  • maandag: 9.00 - 19.00 uur
  • dinsdag 9.00 - 13.00 uur
  • woensdag 9.00 - 17.00 uur
  • donderdag 9.00 - 13.00 uur (telefonisch tot 17.00 uur)
  • vrijdag 9.00 - 13.00 uur

Aan de onthaalbalie kan je terecht voor o.m. het kopen (en omruilen) van afvalstickers en -zakken, het afhalen van je nieuwe rijbewijs of nieuwe reispas, bewijzen, attesten, uittreksels en documenten die je had aangevraagd bij de dienst Burgerzaken, het omwisselen van je vuilniscontainers (als je een andere maat wil), de aanschaf van een identiteitskaartlezer, het aanvragen van nieuwe pin- en puk-codes voor je identiteitskaart, het aanvragen van model goed gedrag en zeden, Model 1 en 2 (strafregister), een stratenplan, een afvalkalender, een reistoelating, stickertjes ‘geen reclame’ voor op jouw brievenbus, …

Voor alle andere zaken maak je sowieso altijd eerst een afspraak, dat kan online of via het klantencontactcenter: 03 670 29 50.
Het Sociaal Huis / Welzijnsbalie kan je voortaan telefonisch rechtstreeks bereiken via 03 670 29 00.

De openingsuren van het vrijetijdsloket #uitinkapellen (03 670 29 91 – ma, di, do, vr: 9.00 - 13.00 uur, woe: 13.00 - 17.00 uur) en dienstencentrum ’t Bruggeske (03 670 28 03 – ma - vr: 9.00 - 17.00 uur) blijven ongewijzigd.