gepubliceerd op dinsdag 4 december 2018 13.38 u.
Voor onze balie Ruimte & Wonen zijn wij op zoek naar een administratief medewerker - frontoffice (contract 3/5 van onbepaalde duur)

functie

Als medewerker frontoffice werk je nauw samen met de andere medewerkers van de balie Ruimte en Wonen en met de medewerkers van de backoffice van de dienst Vergunningen en de dienst Publieke Ruimte en Leefmilieu. 

De administratief medewerker zorgt voor een vlotte, correcte en klantvriendelijke dienstverlening aan de burger rond alles wat te maken heeft met ruimte en wonen en is hiervoor het eerste aanspreekpunt.

De volledige functiebeschrijving en selectieprocedure vind je in de infobrochure. 

ons aanbod

Een aangename werkomgeving met fijne collega’s, een functie boordevol uitdagingen, een interessante vakantieregeling, maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer woon-werk, voordelige kinderopvang, aansluiting hospitalisatieverzekering.

Brutoloon van 1.927,37 € (C1 – C3) 38u.

solliciteren

...doe je hier ten laatste op vrijdag 21 december 2018.